Kniha leta podľa Triss (& Judit) – Bourbon Kings od J. R. Ward

The Bourbon KingsNemusela som dlho premýšľať, aby som zistila, že pre mňa je knihou leta The Bourbon Kings od J. R. Ward. Kniha, ktorú som všetkým ospevovala v mailoch aj osobne, či boli alebo neboli ochotní počúvať.

J. R. Ward mnohí poznáte ako autorku nekonečnej série Black Dagger Brotherhood, ktorú, pri trinástej vypublikovanej časti, podľa mňa číta už len Judit :).

S najnovšou sériou o burbónových magnátoch z amerického juhu Ward opúšťa paranormálne vody. Ak by som knihu chcela opísať jednou vetou, tak by to bol Dallas krížený s Dynastiou napísaný najlepšou romantickou autorkou súčasnosti.

Knihe nedominuje hlavný pár, ako býva väčšinou zvykom, hoci bohatý synáčik Lane a záhradníčka Lizzie by sa zaň dali označiť.

Ward sa omnoho viac sústreďuje na vybudovanie sveta bohatých, peňazí a intríg a predstavenie rôznej palety postáv a párov, s ktorými sa určite stretneme v ďalších častiach. Postupne sledujeme niekoľko paralelných príbehov, ktoré sú tak brutálne napísané, že otáčate stránky knihy a písmenká sa vám zahmlievajú pred očami. A potom zistíte, že kniha skončila a osud vášho najobľúbenejšieho páru (ak si vôbec dokážete vybrať – mne sa to nepodarilo) zostal plný otázok. A jedinou odpoveďou je, že ďalšia časť vraj vyjde v roku 2016.

Ak hľadáte knihu, ktorá sa nedá prestať čítať, ak hľadáte konečne autorku, ktorá vie písať, ak hľadáte romantiku pre rozmýšľajúce bytosti alebo jednoducho ak ste zabudnutý milovník Dallasu, odporúčam The Bourbon Kings všetkými dvadsiatimi!

Ak nie, tak aj tak odporúčam.

Oslovila som zvyšok bandy, aby vám napísali svoj názor. (pozor, 2 z 3 kusov túto knihu nečítali, takže ich názor môže byť trochu skreslený a vôbec nie taký pozitívny, ako by mal).

FAZI: “​Teda to nemôže byť seriózna kniha, obálka určite parafrázuje 50 Shades of Grey, ešte k tomu tam budú chlastať (burbon) a sexovať (wardová) pravdepodobne s upírmi (blackdaggerhood). A keďže mi to niekto opísal ako dallas krížený s niečím, tak to bude mať milióntriliárd tisícstranových dielov. Thank you, girls, not for me!” (tak to som bola asi ja…)

SAŠENKA: “Akože, také ódy som na to počula od vás dvoch, že si ma neprajte, ak prídem z dovolenky celá otrávená, že to bola nuda, hrôza a príšernosť! Si ani neviete predstaviť, ako vám to obom budem vyčítať, ak mi to pokazí príjemné slnečné chvíľky pri mori!” (k tomu mám len jednu poznámku – na svadobnej ceste sa knihy nečítajú…)

JUDIT: “To je moja kniha leta, ty krava!”

Ďakujem za pozornosť a v tejto reťazovke ďalej tagujem Faziho, aby nám napísal viac o svojej knihe leta. Určite k nej rada napíšem môj názor! 🙂

2 thoughts on “Kniha leta podľa Triss (& Judit) – Bourbon Kings od J. R. Ward

  1. Judit může být v klidu, není jediná, kdo stále čte Bratrstvo černé dýky. Mám kamarádku, která to četla tolikrát, že pochybuju, že sama ví, kolikrát to četla. Nedávno jsem s ní mluvila a říkala mi, že když se teď v práci nic neděje a ona tam jen devět hodin sedí, tak si čte. Začla devátým dílem a došla ke dvanáctému, pak si uvědomila, že by si to ráda přečetla od začátku. Když jsem s ní mluvila, četla šestý díl. A prý bude normálně pokračovat ke dvanáctce (ano, devět až dvanáct bude číst zase) a pak si rovnou přečte ten nejnovější díl, co má teďka vyjít. A tohle prosím zvládla během tří týdnů.
    Já jsem četla jen jeden díl Bratrstva a zas tak moc nadšená jsem nebyla, ale prý mám vydržet, říká kamarádka (ehm, ona je taková objektivní). Ale tohle vypadá zajímavě. Nějakou tu dlouhou ságu s tolika dramaty asi potřebuju (Hru o trůny bych do toho nepočítala). A nemyslím si, že to bude horší než YA blbiny, které normálně čtu. Koukám, že to v češtině vyjde až v listopadu, snad si to kamarádka pořídí (ahahaha), abych si to mohla půjčit.

    Uff, zase jsem se rozepsala. (Aspoň tu nebudete mít mrtvo.) Moc se mi líbí ty komentáře ostatních.
    Snad vám tohle vydrží a budete psát dál. :o)

    Like

    • Blahoželáme, si náš prvý komentátor EVER! dali by sme ti aj nejakú cenu ale beriem to tak, že čítať náš blog je cena sama o sebe 😀 Ja viem, nebola som vychovávaná k veľkej skromnosti…
      Ale teraz vážne, ďakujeme za milé slová, budeme sa snažiť, aby vás to tu zaujímalo, aby sme sa trochu odlíšili a zároveň začlenili 🙂

      PS: Bratstvo je u mňa jedna z mála sérií, ktoré ešte stále čítam, akonáhle vyjde nový diel. väčšina ma už nejako zunovala, toto ma stále drží a nevyzerá to tak, že by chcelo pustiť 🙂 Ale Bourbon Kings je kapitola sama o sebe, je vidno, že Wardová si už viac dovoľuje a nepozerá na naše krehké city 😀 A preto je to vlastne také úžasné…

      Like

Leave a Reply

